Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (szigetvendeghazkolcse.hu) jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: szigetvendeghazkolcse.hu és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható onnan.
1.Szolgáltató adatai:
Szolgáltató neve: Andrazsu Kft.
Szolgáltató székhelye: 4400 Nyíregyháza, Váci Mihály út 41.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@szigetvendeghazkolcse.hu
A szolgáltató telefonszáma: +36-30-353-1949
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Giganet Kft.
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Vasvári Pál u. 1. fsz.
Honlap: https://www.giganet.hu/
Email: info@giganet.hu
Telefon: +36 42 512 000
2. Általános szabályok:
- Jelen „Általános Szerződési Feltételek” – a továbbiakban: ÁSZF – szabályozza a szolgáltató által 4965 Kölcse, Táncsics út 26. alatt üzemeltetett Sziget Vendégház szálláshely és ahhoz kapcsolódó nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
- Jelen ÁSZF nem zárja ki speciális, vagy egyedi megállapodások megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, utazásszervezőkkel, vagy más olyan személyekkel, akik a szolgáltató szolgáltatásai értékesítése érdekében a szolgáltatóval hosszabb távon együttműködnek.
3. A szerződő fél:
- A szerződő fél a szolgáltató szolgáltatásait megrendelő, igénybe vevő természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság. Szerződő fél az a természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást megrendelő és/vagy igénybe vevő a továbbiakban együttesen: vendég.
- A szolgáltató és a vendég a – feltételek teljesülése esetén – a szükség szerint a szolgáltatási megállapodás szerződő feleivé válnak – a továbbiakban együttesen: szerződő felek.
- Vendég
Bármely természetes személy vagy önálló jogalanyisággal rendelkező szervezet, aki vagy amely a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi. Vendég csak tizennyolcadik életévét betöltött, cselekvőképességében nem korlátozott személy, illetve tizennyolcadik életévét be nem töltött személy, aki tizennyolcadik életévét betöltött kísérővel érkezik.
A Vendég a foglalással (a szolgáltatás igénybevételével) elfogadja a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozó jelen ÁSZF-t. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben jelen ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Az ÁSZF elfogadásával a Vendég elfogadja a kapcsolódó Adatvédelmi tájékoztatót.
Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon és a külön e-mailben történő foglalásra, kivéve, ha felek ettől eltérően állapodnak meg, illetve, ha az egyedi szerződés az ÁSZF-hez képest kifejezetten ellentétes rendelkezést tartalmaz.
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et jogosult egyoldalúan módosítani, köteles azonban biztosítani, hogy a honlapján mindenkor a hatályos és érvényes ÁSZF elérhető legyen.
4. A szolgáltatási szerződés létrejötte, a foglalás menete, a foglalás módosítása:
4.1. A foglalás menete az alábbi.
a. A vendég az ajánlatkérés oldalon az érkezés és a távozás tervezett időpontjának, a vendégek számának, valamint személyes adatainak megadása után az ajánlatkérés megerősítése gombra kattintva jelzi a foglalási igényét.
b. Az ajánlatról a szolgáltató e-mailben értesíti a vendéget a megadott e-mail címen.
c. Az ajánlat elfogadását a vendég emailben megerősíti a szolgáltató felé.
d. A foglalás a vendég visszaigazoló e-mailben található szállásdíjának, 50 %-ának 3 napon belül történő megfizetése és annak visszaigazolása után érvényes. Amennyiben a kért összeg a megjelölt határnapig nem érkezik meg, Szolgáltató ajánlati és szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
e. A szolgáltató a foglalási díj sikeres beérkezéséről e-mailben értesíti a vendéget, a foglalás ezzel válik véglegessé.
f. A teljes szállásdíj foglalóval csökkentett részét az érkezés előtti 10. napig kell megfizetni. (10 napon belüli foglalás esetén a szállásdíj 100%-át kérjük foglalási díjként megfizetni)
g. A szolgáltatási szerződés a vendég által leadott megrendelés – foglalás – szolgáltató írásbeli visszaigazolásával jön létre, és ezen írásbeli visszaigazolásra tekintettel, a megrendelés – foglalás – írásban létrejött szerződésnek minősül. A szóban leadott megrendelés és/vagy megrendelés módosítás csak abban az esetben keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a szolgáltató írásban visszaigazolta, a megrendelés, vagy a megrendelés módosítás szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem keletkeztet szerződéses kötelmet.
4.2. A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól, a tervezet tartózkodási idő lejártáig.
4.3. Abban az esetben, ha a vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem kívánja igénybe venni, a már megfizetett szolgáltatás időarányos ellenértékét a szolgáltató nem téríti vissza. A vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott szálláshelyet a szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételnek Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
f. A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a szerződő felek írásba foglalt együttes akaratával lehetséges.
5. Az elszállásolás kezdete és vége (Érkezés és Távozás)
- A Vendégnek joga van a lefoglalt szoba elfoglalására a megállapodás szerinti nap 15:00 órától.
- A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 24:00 óráig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre.
- A Vendégnek a szobát az elutazási napon 10:00 óráig el kell hagynia.
- A szálláshely foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a korai érkezés, illetve a késői elutazás lehetőségét. Amennyiben a Vendég ezen szolgáltatásunkat kívánja igénybe venni, kérjük, minimum az érkezését megelőző napon érdeklődjön a megadott elérhetőségek valamelyikén.
6. Az elszállásolás meghosszabbítása:
- A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
- Amennyiben a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10:00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Vendég köteles a szállásdíjat egy további napra is megfizetni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
7. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:
- A Vendég a megrendelt és a Szolgáltató által visszaigazolt szálláshelyet az érkezés napján 15:00 órától foglalhatja el – Érkezés – és azt utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig – Távozás – köteles elhagyni.
- A szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:
- a vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szálláshelyet, illetve a szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat és/vagy az azok biztosítására szolgáló helyiségeket nem rendeltetésszerűen használja,
- a vendég a szálláshely házrendjét megzavarja, és a zavaró magatartást felszólítás ellenére sem hagyja abba,
- a vendég nem tartja be a szálláshely biztonsági szabályzatát – pl.: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás ellenére sem hagyja abba,
- a szerződő fél vagy a vendég a szolgáltató által igényelt fizetési garancia vállalási kötelezettségét a szolgáltató által meghatározott időpontig nem teljesíti.
- Amennyiben a szerződő felek közötti szerződés „vis maior” miatt nem megy teljesedésbe, úgy a szerződés megszűnik.
- A vendég a szálláshely összes szolgáltatását, a teljes tartózkodási idő alatt saját felelősségére veszi igénybe.
8. A szolgáltatás-nyújtás visszautasítása
A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás-nyújtást megtagadni (visszautasítani) vagy azt felmondani, ha a Vendég,-Vendégek, a Házirendet nem tartják be, pl.;
- nem rendeltetésszerűen használják a vendégházat, illetve az általa biztosított szolgáltatásokat,
- a berendezést vagy egyéb tárgyakat megrongálják,
- a házirend szabályait súlyosan megszegik (pl. dohányzás a vendégházban) vagy magatartásukkal a szomszédokat zavarják,
- mások épségét veszélyeztető magatartást tanúsítanak,
- fertőző betegségben szenvednek,
- kábítószer befolyása alatt áll,-nak,
- bármely egyéb olyan magatartást tanúsít, amely alapján a szolgáltatás-nyújtás észszerűen nem elvárható Szolgáltatótól, (pl. a Szolgáltatóval durván viselkedik, alkohol befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más módon elfogadhatatlan magatartást tanúsít).
A fenti esetekben a Szolgáltató a le nem töltött éjszakákra jutó foglalási díj megtartására jogosult.
Vis major esetén a le nem tölthető éjszakákra jutó foglalási díj összege visszafizetésre kerül a Vendég részére. (vis major: feleken kívül álló okok, amely felett sem a szolgáltató, sem a Vendég nem bír (pl. kormányzati korlátozás, tűz, természeti katasztrófa, tartós áramhiány esete)
9. A szolgáltató által alkalmazott árak:
- A Szolgáltató mindenkori árait a https://szigetvendeghazkolcse.hu oldalon teszi közzé.
- A Szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni, természetesen azzal, hogy ez nem vonatkozik a visszaigazolt foglalásokra.
- A Szolgáltató által közzétett árak nem tartalmazzák a törvényben meghatározott áfát, viszont tartalmazza az idegenforgalmi adót. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többletterheket előzetes értesítés nélkül áthárítsa a szerződő félre és/vagy a vendégre.
- A Szolgáltató árait jogosult magyar forintban és bármely konvertibilis valutában is meghatározni.
10. Kedvezmények:
- Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a szálláshely weboldalán kerülnek meghirdetésre.
- A meghirdetett kedvezmények nem vonhatóak össze semmilyen más kedvezménnyel.
11. A fizetés módja és annak garanciája:
- A Szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére számítva feltünteti az általa a Vendég számára e-mailben küldött írásos visszaigazoláson.
- A Vendég a visszaigazoló emailben kapott a tartózkodás időtartamára számított teljes szállásdíj 50%-át átutalja a Szolgáltató bankszámlaszámára. A fizetéssel kapcsolatban felmerülő esetleges költségek a szerződő felet terhelik.
- A szerződő fél a szolgáltatás ellenértékét magyar forintban és/vagy választása szerint bármely olyan pénznemben jogosult és köteles kiegyenlíteni, amelyben a szolgáltatóval előzetesen megállapodott.
12. A lemondási feltételek:
A lemondási és módosítási feltételek a következők:
- Amennyiben a foglalás lemondása az érkezést megelőző 20. napig történik, a befizetett foglalási díj 100%- a visszatérítésre kerül a Vendég részére.
- Amennyiben a foglalás lemondása az érkezést megelőző 19-11. napban történik, a befizetett foglalási díj 50%-a kerül visszatérítésre a Vendég részére.
- Amennyiben a foglalás lemondása az érkezést megelőző 10 napon belül történik, nem áll módunkban visszatéríteni a befizetett foglalási díjat, azonban szabad kapacitás függvényében foglalásukat át tudjuk ütemezni más időpontra.
- A lemondási szándék a visszaigazoló e-mailben szereplő e-mailben jelezhető az info@szigetvendeghazkolcse.hu címen.
- A megegyezett távozási időpont előtti elutazás esetén a szállásdíj visszatérítésére nincs lehetőség.
- Amennyiben a Szerződő fél gazdálkodó szervezet (ideértve a gazdasági társaságokat, társadalmi szervezeteket, egyházakat, önkormányzatokat, önkormányzati intézményeket, állami szervezeteket és azok intézményeit stb.), az elállás esetén esedékes kötbért akkor is a Szerződő fél/Megrendelő köteles a Szolgáltatónak megfizetni, ha a szállásdíjat egyébként a Vendég viselné.
- Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét a szállásdíj megfizetésével biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg (írásos lemondás nem érkezik), a Szolgáltató a szerződésben meghatározott mértékű megfizetett szállásdíj teljes összegét kötbérként érvényesíti. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 9:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
13. A vendég jogai:
- A szerződés értelmében a vendég jogosult a szálláshely azon létesítményeinek használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek a speciális feltételek hatálya alá.
- A vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a hozzá írásban, vagy telefonon jelzett panaszt a panasz beérkezését követő 72 órán belül kivizsgálja és arra a vendégnek érdemi választ ad.
14. Személyazonosság ellenőrzése és adatkezelés
Szolgáltató jogosult a szolgáltatás igénybevételéhez való jogosultság ellenőrzése érdekében a Vendég(ek) személyazonosságának ellenőrzésére.
A Szolgáltató szállásadóként – jogszabályi kötelezettségénél fogva – köteles minden vendég személyazonosításra alkalmas okmányát kártyaolvasó alkalmazással érkezéskor regisztrálni a VIZA rendszerbe. A Vendégház elfoglalásának előfeltétele, hogy minden vendégnél legyen érvényes személyazonosításra alkalmas okmány (személyi igazolvány, útlevél, esetleg jogosítvány). Amely vendégnél nincs személyazonosításra alkalmas okmány, attól meg kell tagadnunk a szállásadást. Amennyiben emiatt nem kerül a szállás elfoglalásra, azt lemondásnak tekintjük, és ez esetben a foglalási díj teljes összegét felszámítjuk.
15. A vendég kötelezettségei:
- A szemetet a szálláshely területén, illetve a fürdőszobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni. A szobából, illetve az épületből bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet
- A szálláshely területén lévő eszközöket, berendezéseket, medencét, jakuzzit, szaunát, stéget, kenut, grill-és szalonnasütőt a szállóvendég kizárólag saját felelősségére használhatja
- A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében 2012. január 1-től a szálláshely nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében a szálláshely zárt helyiségeiben tilos a dohányzás. A vendégek, illetve a szálláshely területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére.
A szobában történő dohányzás esetén a Szolgáltató jogosult 30.000,-Ft extra takarítási díjat felszámolni a Vendéggel szemben.
- A Vendég által hozott tűzijátékhoz és egyéb engedélyköteles tevékenységhez a szállásadó írásos hozzájárulása, továbbá a szállóvendégek általi hatósági engedélyek beszerzése szükséges.
- A vendég köteles gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó kiskorúak folyamatosan felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a szolgáltató szálláshelyén.
- A vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a szállásadónak és minden szükséges adatot a szállásadó rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.
- Elutazáskor a Vendég köteles a kulcsokat a gondnoknak átadni. Ennek elmulasztása, illetve a kulcsok elvesztése vagy megsemmisülése esetén a Szolgáltató jogosult az adott kulcs után kártérítési díjat felszámítani, melyet a Vendég távozáskor köteles megfizetni. A kulcsok pótlási díja 5.000 Ft + áfa.
16. Rongálás és károkozás
- Értékeik megőrzése érdekében kérjük, hogy a kaput és a házat mindig zárják. A Szolgáltató nem felel
- a Vendég által saját maga okozott károkért,
- a vis major következtében bekövetkezett károkért,
- a Vendégház szobáiban, illetve a parkolóban hagyott személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért. A Vendég a Szolgáltatás igénybevétele során a szálláshely területén a személyes tárgyairól, értékeiről saját felelősségére köteles gondoskodni, azokat megóvni, megőrizni. A Szolgáltató ezekért csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik – ennek bizonyítási kötelezettsége a Vendéget terheli. A Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak legyenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.
Szolgáltatóként mindent megteszünk vendégeink biztonságában biztosítása érdekében, azonban a Vendégházban, illetve a parkolóban lévő személyes vagyontárgyaikért, valamint a ház és környezete nem rendeltetésszerű használatából eredő személyi sérülésekért, illetve a házban keletkezett károkért felelősséget nem tudunk vállalni.
- A Vendég az általa a Szolgáltatónak, vagy harmadik személynek okozott károkért köteles helytállni. (A Vendég vagy kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá tartozó személyek által elkövetett károkozás esete.) A Vendég kártérítési kötelezettsége akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.
A Vendéget a fentiek alapján kártérítési felelősség terheli a Szolgáltató irányába az általa a Vendégházban vagy annak felszereléseiben okozott károkért. A károkozást a Vendég köteles a Szolgáltató felé haladéktalanul jelezni.
Amennyiben a káresetről a Szolgáltató a fentiek ellenére nem a Vendég jelzése útján értesül, az okozott kárról a Szolgáltató fényképet készít, melyet eljuttat a kár okozójához. A kártérítés összege a kár jellegétől függ, melyet a Szolgáltató, vagy képviselője határoz meg. A kár okozója, illetve a Szerződő fél (Vendég) egyetemlegesen kötelesek megfizetni a Szolgáltató felé az okozott kárt.
17. A vendég kártérítési felelőssége:
- a Vendég köteles mindazon károkért helytállni, melyeket a vendég, vagy kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá tartozó személyek okoznak és amelyek a szálláshely vagy annak berendezéseinek nem rendeltetésszerű használatából vagy gondatlanságból adódnak.
- A Vendég kártérítési kötelezettsége akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.
18. Biztonsági kamera használata
Kizárólag vagyon és balesetvédelmi okokból az ingatlan külső területe biztonsági kamerával van ellátva. A Vendég az ingatlan területére történő belépéssel hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételeket az elektronikus rendszer 1 hónapig tárolja, utána automatikusan törlésre kerül.
19. A szolgáltató jogai:
- Amennyiben a Vendég a szállásdíj 50%-ának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget a foglalás megerősítését visszaigazoló e-mail megérkezését követő 3 napon belül, a szolgáltató jogosult a foglalási kérelmet elutasítani és a szálláshelyet más vendégek számára foglalhatóvá tenni.
20. A szolgáltató kötelezettségei:
- A szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.
- A szolgáltató köteles a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a problémakezeléshez szükséges lépéseket megtenni, a megtett lépéseket írásban rögzíteni és erről a vendéget tájékoztatni.
21. A szolgáltató kártérítési felelőssége:
- A szolgáltató felelősséget vállal minden olyan a vendéget ért kárért, amely a szálláshelyen belül, a maga, vagy alkalmazottai hibájából következett be.
- A szolgáltató felelőssége nem terjed ki azon káreseményekre, amelyek a szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég, vagy a felügyelete alá tartozók okoztak.
- A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szálláshelyen belül kijelöljön olyan helye(ke)t ahová a vendég nem léphet be. A szolgáltató köteles az ilyen helyeket jól láthatóan megjelölni. A szolgáltató nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek azon helye(ke)n érik a vendéget, vagy a felügyelete alatt állókat, ahová a vendég nem léphet be.
- A szolgáltató a vendég értéktárgyának, értékpapírjának vagy készpénzének elvesztéséért, elpusztulásáért, vagy megsérüléséért csak akkor felelős, ha azt kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítási kötelezettség a vendéget terheli.
- Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
- A szálláshely wellness szolgáltatásainak használata a Vendég saját felelősségére történik.
- A szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szerződő fél csomagjaira és azok tartalmára érkezés és elutazás alkalmával, ki és berakodáskor, továbbá a szobába és onnan történő szállítás során.
- A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállásadónak, és minden szükséges adatot a szállásadó rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázáshoz, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyve felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
i. A szolgáltató kártérítési felelőssége csak akkor áll fenn, ha azt a kár bekövetkezését követően a szükséges adatokkal azonnal jelenti a szállásadónak.
j. A szolgáltató kártérítési felelősségének mértéke a szerződés szerinti napi szállásdíj összegének legfeljebb tízszerese.
22. Háziállatok:
Háziállatot nem tudunk fogadni.
23. Titoktartás:
- A szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettségének teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a vendég a szolgáltató tudomására hozta – a szerződő fél vonatkozó belső szabályai szerint eljárni.
24. Vis maior:
- Azon okok, körülmények (pl.: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramkimaradás, sztrájk, stb.) amely felett a sem a szolgáltató, sem a vendég, vagy a szerződő fél nem bír ellenőrzéssel – vis maior – bármely felet felmentik a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A szerződő felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy ezen okok és körülmények bekövetkezésének lehetőségét minimalizálják és az ezáltal okozott kárt, vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
25. A teljesítés helye és a szerződő felek jogviszonyában alkalmazandó jog és az eljáró bíróság:
- A teljesítés helye az a hely, ahol a szálláshely található.
- Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül kijelölésre.
- A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
26. Az adatkezelés biztonsága
- A Szolgáltató az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisülés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
- A Felhasználó által megadott személyes adatokhoz kizárólag az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személynek az adatkezelő nem ad át.
- A Szolgáltató harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezetett hozzájárulása vagy kérése alapján.
- A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság részére személyes adatokat kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényes, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a Felhasználó nem emelhet kifogást.
27. Adatvédelmi nyilatkozat
A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésre bocsájtott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja a azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira (amennyiben a vendég ehhez hozzájárult) használja fel.
A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató a szálláshely honlapján tüntet fel.
Sziget Vendégház védjegy
A Vendég tudomásul veszi, hogy a „Sziget Vendégház” a tulajdonos kizárólagos szellemi és szerzői jogi tulajdonát képező védjegye. Felhasználásához a Szolgáltató előzetes, kifejezett írásbeli hozzájárulása szükséges. Kifejezett felhatalmazás hiányában tilos a védjegy másolása, rögzítése vagy bármely formában történő jogosulatlan felhasználása, és a felhasználó jogi felelősségét vonja maga után.
A felek jó hírnevének tiszteletben tartása.
A Vendég és a Szolgáltató egymás iránti kölcsönös tisztelettel járnak el és az együttműködésük időtartama alatt tartózkodnak minden olyan magatartástól vagy kijelentéstől, amely a másik fél jó hírnevét sérti vagy sértheti.
Ügyfélszolgálat
Szolgáltató üzemeltetőjének elérhetőségei cím: 4400 Nyíregyháza, Váci Mihály út 41. telefon: +36-30-353-1949
e-mail: info@szigetvendeghazkolcse.hu (a Vendégekkel való kapcsolattartásra szolgáló elektronikus levelezési cím) Szolgáltató a fent megjelölt elérhetőségeken tart fenn ügyfélszolgálatot, továbbá ezen elérhetőségeken lehet panasz- vagy egyéb bejelentéssel élni.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette és ezen feltételeket kifejezetten elfogadja.